משקולת על העין

יש לנו בעין תכונה שהעין ממצמצת עשר פעם בדקה, מה תורם לנו המצמוץ הזה? במצב הזה, בלוטת הדמע מוציאה טיפה מים והיא גורמת שרשתית העין לא תתייבש ולא תתבקע, לא יווצרו בה סדקים, לא תכאב, כמו 'וישרים' להרטיב את העין, העין כל הזמן רטובה, אדם שאין לו בלוטות הדמע, סובל מאוד.
שמעתי על אחד שעבר ניתוח ופגעו לו בעצב שקשור לעפעף מה שקורה העפעף אצלו לא נסגר, עומד יום שלם והעין פתוחה, הולך לישון והעין פתוחה צריך ללכת כל היום עם תחבושת, סבל שאי אפשר לתאר, גם העין לא נרטבת היא ניזוקת כל הזמן היא כואבת ,וכאבים של העין זה כאב עמוק ישירות למוח, עד שהציעו לו לעשות איזה ניתוח שיבנו לו איזה משקולת על העפעף למעלה וכל פעם שירצה להירדם או לפתוח ולסגור פעם פעמיים שלוש בדקה, עם המשקולת היא תעזור לו לסגור את העין.
מורי ורבותי אנחנו לא צריכים משקולת ולא שום דבר אחר אנחנו צריכים לדעת לסגור את העיניים כשצריך לסגור אותם, לפעמים סופר סת"ם נמצא בניסיון, אז תדע לך שהעיניים שלך קדושות וטהורות הקרבה בינך לבין אותיות הקודש גדולה יותר אפילו מאנשים העומדים בבית הכנסת בזמן הוצאת ספר התורה מארון הקודש ואומרים "וזאת התורה אשר שם משה לפני בני ישראל", כי בינך לבין הכתב הקדוש הוא סך הכל עשרה סנטימטר חמש עשרה הכי הרבה, אתה האדם הכי קרוב לתורת ה,' הכי קרוב בעולם! אם כך יוצא שהעינים שלך נמצאות במקום הקדוש ביותר מכל יושבי תבל ומשום כך המצב הרגיש ביותר ולכן הנפילה בעיניים היא נפילה נוראה.
לכן אחיי ורעיי, אנחנו נשים לב ודגש, את העין שהיא יהלום לא שמים בתוך פח אשפה, בשום פנים ואופן, עין בגימטריה זה מאה שלושים כל עין חמש פעמים שם הויה, שני העינים זה עשר פעמים שם הויה, מאתיים שישים, עשר פעמים הוויה, בכל אחד מהעינים שלנו יש את הקדושה הכי גדולה ומזה את ההשפעה הכי גדולה בעולמות העליונים כי כח הראיה הוא כח עצום אין לו הגבלות, עם הידיים אתה יכול להגיע רק עד גובה מטר, עם הקול שלך אתה יכול להגיע מקסימום קילומטר, עם העין אתה יכול לראות מרחקים של מאה אלף קילומטר ומעלה כמו את הירח, אחי ורעי נשים לב לנקודה הזאת קדושת העניים אצל הסופר היא לא סתם, קדושת העיניים אצל הסופר, זה הבסיס להכל.
יזכנו השם

אולי יעניין אותך גם

הירשם לקבלת קופוני הנחה ומבצעים


המייל שלך:*