לא כל האצבעות שוות…

לא כל האצבעות שוות, לא כל האצבעות, תסתכלו כל אצבע יש לה אורך והיקף משלה, גם לא כל בני האדם זהים, מה שמעניין הוא שלא רק לא כל האצבעות שוות, אלא אין שום אצבע דומה לחברתה, גילו אנשי המדע שבכל אצבע יש טביעות אצבע, אלו אותם טביעות אצבע אשר מותירות רושם על גבי כל דבר שרק אגע בו בעולם יש 7 או 8 מיליארד בני אדם, כפול 10 אצבעות לאדם מדובר ב80 מיליארד ולא תמצאו טביעות באצבע אחת שדומה לחברתה
אחי ורעי, אדם שכותב תפילין או מזוזה, יש את הטביעות אצבע שלו, וכמו שאמרנו אין אצבע בעולם דומה לחברתה, טביעות אצבע של העם היהודי זה יראת שמים "יראת ה' היא אוצרו" באיזה יראת שמים כתבת את המזוזה את התפילין את הספר תורה, זה החותמת של הספר תורה שלך, ואין יהודי אחד בעולם שיראת שמים שלו דומה לשל חברו, אנחנו לא נאמר האיש הזה ירא השם בסולם דרגה שמונה וככל הנראה ויש כמוהו עוד אלף איש בסולם בדרגה שמונה, לא כך הדבר אלא לכל אחד יש מקום נפרד בסולם כי לעולם לא תמצאו אדם שיש לו יראת שמים כמו של חברו! זה בדיוק כמו טביעת אצבע, כמה שאתה מתחזק ביראת שמים כך נקבעת הדרגה שלך, לכן אחי ורעי אהובי, אנחנו כותבים תפילין או מזוזה אי אפשר להשוות מזוזה שנכתבה בקדושה וטהרה, אחר מקווה אחרי לימוד תורה אחרי מחשבות טובות כמה השפעה יש על המשפחה שזכתה במזוזה זו!
סיפר לי יהודי יקר, הוא קנה מזוזות, ולאט לאט אשתו לא מרגישה טוב מאבדת משקל, ירדה 25 קילו! נהייתה חלשה מאוד, הגיעה עד שערי מוות ל"ע, בסוף מה התברר לו פרט שנוגע לסופר שכתב את המזוזות, באותם ימים, אז הוא הבין הכל, מיד פינה את המזוזות מהבית והמצב השתפר, מה מתברר שהאדם שקונה ממך את המזוזות הוא קונה ממך גם את החיים שלו! את שמחת החיים שלו! את הבריאות שלו והבריאות של אשתו! את חיי ילדיו ואת הקדושה שלהם! הטביעות אצבע שלך נשארות לנצח! כל מזוזה שנמצאת בבית, זה נר שמאיר את כל הסביבה את כל הבית כולו "והדליקו נרות בחצרות קודשיך" תחשוב על זה נחשוב על כל אלה ששילמו מחיר כבד על חוסר הזהירות שנהג בה הסופר בזמן הכתיבה בטביעת אצבע ייחודית ששייכת לך, יראת שמים.
יזכנו השם

אולי יעניין אותך גם

הירשם לקבלת קופוני הנחה ומבצעים


המייל שלך:*