יש תפסתי דג… מקרטון…

יש תפסתי דג… מקרטון…
מספרים שדייג אחד הגיע אל הנהר לדוג דגים, חבריו הדייגים שמו לב לכך שהוא לא שם לחם בקצה של החכה או הרשת גם לא איזה תולעת מרקדת או משהו שימשוך את הדגים, מה הוא שם? קרטון, על הקרטון הוא רושם: "לחם", וזורק למים וממתין לשלל הדגים שיתפסו ברשת,
חבריו שאלו בפליאה, זה מה שאתה זורק? זה ימשוך דגים? כן, כן, זה יתפוס! השיב להם הדייג, פשוט מאוד, הדגים הם יצורים מאוד סקרניים, הם יראו קרטון, יבואו לראות מה כתוב, וכאשר יראו הדגים שכתוב על קרטון המילה לחם הם מאוד נמשכים ללחם וממילא מיד יכנסו! ואז אני ארים את הרשת ובכך אתפוס את הדגים, חלפו עשר דקות ובאמת הוא היחידי שהרשת שלו מלאה וכבדה כולם נרתמו לעזור לו כדי להוציאה מהמים, ארבעה דייגים צריכים למשוך אותה, מרימים, מרימים בסוף יוצא משהו, מה יוצא? קרטון חדש וגם עליו כתוב משהו, כתבו עליו הדגים בחזרה? דניס ,קרפיון, מושט.
המסר שקיבל הדייג המחוכם מהדגים, אתה שלחת קרטון תקבל בחזרה קרטון, כדי להשיג משהו אמיתי צריך לשלוח משהו אמיתי.
אחי ורעי אהובי, אדם שמתעסק בדברים שבקדושה, אדם רוצה למשוך שפע וברכה לתוך ביתם של עם ישראל, אתה כותב ספר תורה, כל השכונה מאירה בזכות הספר תורה הקדוש שהגיע פה לבית כנסת, אבל אתה צריך לעשות משהו אמיתי. אם אדם יכתוב כמו שכותב על קרטון, אז ממילא גם בגווילים הללו תמצא אוצרות של ארגזי קרטונים מה כבר ניתן לקבל מהכתב ללא חיות של קדושה, אבל אם אדם יחשוב שהוא כותב את מכתב ה' בכתב ידו כמו שמשה רבינו ע"ה בעצמו עשה, אז ממילא אתה אדם אחר, מהמקום הפנימי הזה הממשי הזה תגיע גם לדברים שיש בהם ממשות וכן גם לאלו שהזמינו ממך את המצווה הזאת תגיע הברכה יגיע השפע! נקודה למחשבה.

אולי יעניין אותך גם

הירשם לקבלת קופוני הנחה ומבצעים


המייל שלך:*