חוקים ומשפטים אותנו לימדת

פעם אחת עמדתי מתחת לבניין עם איזה קבלן שיפוצים יהודי קובע עיתים לתורה, מגדל בניו לתורה הוא פנה אלי ואמר, תגיד לי כשאתה מסתכל על השמים אתה לא מקבל פחד? יראה?
כשאתה מסתכל על השמים אתה לא מקבל יראת שמים? הסתכלתי על השמים באמת באותו רגע הרגשתי פחד חשתי בודד חשתי שקורה משהו, קוראים לזה יראת שמים,
אתם יודעים "השמים מספרים כבוד א-ל " היום אני רוצה לדעת איפה הכוכב הזה יהיה בעוד עשר שנים איפה השמש תעמוד באיזו זווית בעוד חמישים שנה, באיזו זווית בדיוק בעוד אלף שנה היא לא תזוז לכיוון אחר אתה היודע שהם לא ישנו את תפקידם יש להם תפקיד יש חוק, החוק עבר בכנסת, הם לא יכולים לשנות את תפקידם, יש להם חוקים שהקב"ה קבע להם, אותו דבר מצינו שכתוב "חוקים ומשפטים אותנו לימדת" איך אתה כותב את הספר תורה? איך אתה משקיע בקדושה? תדע לך שיש חוקים, יש כללים, יש הלכה, צריכים לדעת את זה ולהפנים, אברך בן תורה ירא שמים לא ישנה את תפקידו בעד שום ממון שבעולם! יש בו יראת שמים! השמים מלמדים אותנו עם השמש עם הגודל הענק שלה היא פי אלף או פי מיליון מכדור הארץ בגודל שלה, אותה שמש לא יכולה לזוז מילימטר מפני דיבור של ה' אני שאני כותב את הדיבור של ה' בכבודו ובעצמו, על אחת כמה וכמה שאני לא ישנה מהתפקיד שלי, יש בי… יהיה בי… יראת שמים.
יזכנו השם.

אולי יעניין אותך גם

הירשם לקבלת קופוני הנחה ומבצעים


המייל שלך:*